Jaaroverzicht 2018

Ons jaaroverzicht van 2018 is vanaf nu weer digitaal te bekijken en hardcopy verkrijgbaar in De Kring

Bijzondere workshops, extra feestelijke activiteiten en voorstellingen passeren de revue vanwege ons 5-jarig bestaan in 2019. Door dit feestjaar vergeten we bijna alle mooie resultaten uit 2018.

CultuurCompaan is ook in 2018 op vele terreinen actief geweest. In ons jaaroverzicht krijg je een indruk van een groot aantal activiteiten die we hebben uitgevoerd en de resultaten die we daarbij hebben geboekt. Dit doen we net als voorgaande jaren in een mooi, handzaam jaaroverzicht. Wij zijn trots op wat we met onze organisatie in 2018 hebben kunnen bereiken. Hopelijk deel je na het lezen van het jaaroverzicht dit gevoel.

In 2017 maakten wij ook een jaaroverzicht. Benieuwd naar de verschillen? Bekijk dit jaaroverzicht dan hier.

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in 2019 (en verder)

We houden je graag op de hoogte van het laatste nieuws van CultuurCompaan. Mocht je graag deel willen nemen aan de activiteiten, kom dan gerust naar de bijeenkomsten die we organiseren gedurende het feestjaar. In september hebben we een bijzondere voorstelling van Lucas de Man. In november organiseren we een bijeenkomst over Circle of Talent.