Jaaroverzicht 2016 nu verkrijgbaar

Jaaroverzicht nu verkrijgbaar!

Ons jaaroverzicht van 2016 is vanaf nu weer digitaal te bekijken en hardcopy verkrijgbaar bij ons of in De Kring.

2016 was een jaar vol grote veranderingen voor ons. Amper een jaar geleden veranderden we van naam, kregen we nieuwe medewerkers en verhuisden we naar een prachtig kantoorpand op Markt 6. Onze missie veranderde natuurlijk niet: nog steeds doen wij er alles aan om vraag en aanbod op het gebied van cultuureducatie samen te brengen.

2016 in beeld

Een jaar is voorbij, een mooie gelegenheid om terug te kijken. Graag brengen we onze activiteiten in beeld in het jaaroverzicht 2016. Op het eerste gezicht waren we zelf compleet verrast toen we onze activiteiten in kaart brachten. Wat een enorme hoeveelheid aan programma’s, projecten en maatwerk bieden wij! Natuurlijk richten wij ons als educatieve organisatie op het onderwijs, maar buiten het onderwijs zijn we inmiddels ook erg actief. Dat zie je natuurlijk ook op onze website.

Vooruitblik

Ook in 2017 werken wij vanuit de overtuiging dat cultuur je wereld groter maakt, je leven verrijkt en bijdraagt aan respect voor elkaar. We zorgen er samen met een groeiend aantal aanbieders uit alle culturele disciplines voor dat nog meer inwoners van de gemeente kunnen deelnemen aan cultuur.

2015

In 2015 maakten wij ook een jaaroverzicht. Benieuwd naar de verschillen? Bekijk dit jaaroverzicht dan hier.